Anunturi inchiriere bunuri publice februarie 2024
- Închirierea unui teren aparținând domeniului public al Comunei Tunari, identificat astfel: Tarlaua 41, parcela 159/1, LOT 2, carte funciară nr. 65735 Tunari, număr cadastral 65735, suprafață de 400 mp, în vederea amenajării unei stupine
- Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Comuna Tunari, str. Mihai Eminescu, nr.1, Tunari, judeţul Ilfov, telefon 021.267.53.00, fax 021.267.53.00, email contact@primaria-tunari.ro.
- Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: Închirierea unui teren aparținând domeniului public al Comunei Tunari, identificat astfel: Tarlaua 41, parcela 159/1, LOT 2, carte funciară nr. 65735 Tunari, număr cadastral 65735, suprafață de 400 mp, în vederea amenajării unei stupine, conform Hotărârii Consiliului Local al Comunei Tunari, nr.143/23.11.2023. Atribuirea contractului de închiriere se realizează prin procedura licitației publice organizate în conformitate cu prevederile art.333, art.335 din O.U.G. nr.57/2019.
- Informații privind documentația de atribuire: Se regăsesc in caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalitațile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: Documentația de atribuire se poate ridica de la sediul Comunei Tunari.
3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Registratura Comunei Tunari, str. Mihai Eminescu, nr.1, Tunari, județul Ilfov, telefon 021/267.53.00, fax 021/267.53.00, email contact@primaria-tunari.ro.
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Gratuit.
3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificarilor: 05/02/2024, Ora 12.
- Informații privind ofertele:
4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 12/02/2024, Ora 10.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Sediul Comunei Tunari, str. Mihai Eminescu, nr.1, Tunari, județul Ilfov.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: Un exemplar.
- Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 12/02/2024, La sediul Comunei Tunari, str. Mihai Eminescu, nr. 1, Tunari, jud. Ilfov, ora 13.00.
- Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Ilfov, secția contencios administrativ și fiscal, județul Ilfov, Oraș Buftea, strada Știrbei Vodă nr. 24, localitate Buftea, județul Ilfov, Telefon 021/312.23.43, Fax: 021/312.23.51, E-mail: tr-ilfov-brp@just.ro.
- Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 19/01/2024
2. Închirierea unui teren aparținând domeniului public al Comunei Tunari, identificat astfel: tarlaua 41, parcela 159/1, lot 1, număr cadastral 65734, carte funciară nr. 65734 în suprafață de 1500 mp., în vederea amenajării unui service auto
- Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Comuna Tunari, str. Mihai Eminescu, nr.1, Tunari, judeţul Ilfov, telefon 021.267.53.00, fax 021.267.53.00, email contact@primaria-tunari.ro.
- Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: Închirierea unui teren aparținând domeniului public al Comunei Tunari, identificat astfel: tarlaua 41, parcela 159/1, lot 1, număr cadastral 65734, carte funciară nr. 65734 în suprafață de 1500 mp., în vederea amenajării unui service auto, conform Hotărârii Consiliului Local al Comunei Tunari, nr.144/23.11.2023. Atribuirea contractului de închiriere se realizează prin procedura licitației publice organizate în conformitate cu prevederile art.333, art.335 din O.U.G. nr.57/2019.
- Informații privind documentația de atribuire: Se regăsesc in caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalitațile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: Documentația de atribuire se poate ridica de la sediul Comunei Tunari.
3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Registratura Comunei Tunari, str. Mihai Eminescu, nr.1, Tunari, județul Ilfov, telefon 021/267.53.00, fax 021/267.53.00, email contact@primaria-tunari.ro.
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Gratuit.
3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificarilor: 05/02/2024, Ora 12.
- Informații privind ofertele:
4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 12/02/2024, Ora 10.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Sediul Comunei Tunari, str. Mihai Eminescu, nr.1, Tunari, județul Ilfov.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: Un exemplar.
- Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 12/02/2024, La sediul Comunei Tunari, str. Mihai Eminescu, nr. 1, Tunari, jud. Ilfov, ora 12.
- Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Ilfov, secția contencios administrativ și fiscal, județul Ilfov, Oraș Buftea, strada Știrbei Vodă nr. 24, localitate Buftea, județul Ilfov, Telefon 021/312.23.43, Fax: 021/312.23.51, E-mail: tr-ilfov-brp@just.ro.
- Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 19/01/2024