Anunturi inchirieri bunuri publice ianuarie 2024
- Închirierea unui teren aparținând domeniului public al Comunei Tunari, identificat astfel: tarlaua 41, parcela 159/1, lot 1, număr cadastral 65109, carte funciară nr. 65109, în suprafață de 1500 mp.
- Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Comuna Tunari, str. Mihai Eminescu, nr.1, Tunari, judeţul Ilfov, telefon 021.267.53.00, fax 021.267.53.00, email contact@primaria-tunari.ro.
- Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: Închirierea unui teren aparținând domeniului public al Comunei Tunari, identificat astfel: tarlaua 41, parcela 159/1, lot 1, număr cadastral 65109, carte funciară nr. 65109, în suprafață de 1500 mp., în vederea amenajării unui depozit de agregate minerale, conform Hotărârii Consiliului Local al Comunei Tunari, nr.108/04.10.2023. Atribuirea contractului de închiriere se realizează prin procedura licitației publice organizate în conformitate cu prevederile art.333, art.335 din O.U.G. nr.57/2019.
- Informații privind documentația de atribuire: Se regăsesc in caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalitațile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: Documentația de atribuire se poate ridica de la sediul Comunei Tunari.
3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Registratura Comunei Tunari, str. Mihai Eminescu, nr.1, Tunari, județul Ilfov, telefon 021/267.53.00, fax 021/267.53.00, email contact@primaria-tunari.ro.
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Gratuit.
3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificarilor: 29/01/2024, ora 12.
- Informații privind ofertele:
4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 05/02/2024, ora 10.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Sediul Comunei Tunari, str. Mihai Eminescu, nr.1, Tunari, județul Ilfov.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: Un exemplar.
- Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 06/02/2024, La sediul Comunei Tunari, str. Mihai Eminescu, nr. 1, Tunari, jud. Ilfov, ora 14.00.
- Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Ilfov, secția contencios administrativ și fiscal, județul Ilfov, Oraș Buftea, strada Știrbei Vodă nr. 24, localitate Buftea, județul Ilfov, Telefon 021/312.23.43, Fax: 021/312.23.51, E-mail: tr-ilfov-brp@just.ro.
- Data transmiterii anun¿ului de licita¿ie catre institu¿iile abilitate, în vederea publicarii: 11/01/2024
- Închirierea unui teren aflat în proprietatea publică a Comunei Tunari, identificat astfel: tarla 13, parcelele 592, 594, lot 2, număr cadastral nr. 65174, carte funciară nr. 65174, în suprafața de 34 mp.
- Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Comuna Tunari, str. Mihai Eminescu, nr.1, Tunari, judeţul Ilfov, telefon 021.267.53.00, fax 021.267.53.00, email contact@primaria-tunari.ro.
- Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: Închirierea unui teren aparținând domeniului public al Comunei Tunari, identificat astfel: tarla 13, parcelele 592, 594, lot 2, număr cadastral nr. 65174, carte funciară nr. 65174, în suprafața de 34 mp., în vederea desfășurării de activități comerciale”, conform Hotărârii Consiliului Local al Comunei Tunari, nr.107/04.10.2023. Atribuirea contractului de închiriere se realizează prin procedura licitației publice organizate în conformitate cu prevederile art.333, art.335 din O.U.G. nr.57/2019.
- Informații privind documentația de atribuire: Se regăsesc in caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalitațile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: Documentația de atribuire se poate ridica de la sediul Comunei Tunari.
3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Registratura Comunei Tunari, str. Mihai Eminescu, nr.1, Tunari, județul Ilfov, telefon 021/267.53.00, fax 021/267.53.00, email contact@primaria-tunari.ro.
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Gratuit.
3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificarilor: 29/01/2024, ora 12.
- Informații privind ofertele:
4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 05/02/2024, ora 10.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Sediul Comunei Tunari, str. Mihai Eminescu, nr.1, Tunari, județul Ilfov.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: Un exemplar.
- Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 06/02/2024, La sediul Comunei Tunari, str. Mihai Eminescu, nr. 1, Tunari, jud. Ilfov, ora 13.00.
- Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Ilfov, secția contencios administrativ și fiscal, județul Ilfov, Oraș Buftea, strada Știrbei Vodă nr. 24, localitate Buftea, județul Ilfov, Telefon 021/312.23.43, Fax: 021/312.23.51, E-mail: tr-ilfov-brp@just.ro.
- Data transmiterii anun¿ului de licita¿ie catre institu¿iile abilitate, în vederea publicarii: 11/01/2024